საქმე იმაშია, რომ კამპანიისთვის ბრენდის ოფიციალურ გვერდზე გამოქვეყნდა სარეკლამო ვიდეორგოლი, რომელშიც ჩინელი გოგონა იტალიურ კერძს მიირთმევს, საზოგადოება ამ უჩვეულო ფაქტს გამოეხმაურა და ბრენდს მიმართა კითხვით, თუ რატომ არ გადაიღეს სწორედ ჩინური სამზარეულო.
როგორც გაირკვა, სტეფანომ ერთ-ერთ გამომწერს პირად მიმოწერაში უპასუხა, რომ ყველამ იცის ჩინელებისთვის ძაღლის ხორცსაც რომ მიირთმევენ, მიმოწერა, რა თქმა
თუმცა, ამ ყველაფერს თავად სტეფანოც გამოეხმაურა და ყველაფერი უსიამოვნო გაურკვევლობას მიაწერა. როგორც მან აღნიშნა, ინსტაგრამი გაუტეხეს და თავად არ გაუკეთებია შეურაცხმყოფელი კომენტარები.