36 წლის ქართველი, Balenciaga’s კრეატიული დირექტორი, ტრადიციული სტანდარტული მოდით დაიღალა და ფანტაზიას მართლაც არნახული გასაქანი მისცა. რა იქნება შემდეგი, ამაზე საუბარიც კი ძალიან რთულია. იმისათვის, რომ მიხვდეთ, თუ რატომ არის დემნა პარიზის ყველაზე ცხელი დიზაინერი, უნდა დაივიწყოთ ყველაფერი, რაც კი აქამდე ამ ქალაქის შესახებ იცოდით. დაივიწყეთ კატრინ დენევი, ჯეინ ბირკინი. დაივიწყეთ აბრეშუმის ზედები, მოდური ქურქები. დაივიწყეთ მონმარტზე მოსეირნე ამელი, თუ ლადურეში სავახშმოდ შესული კერი
გვასალიას პარიზი ის პარიზი აღარ არის. ეს არის ზედმეტად თანამედროვე ქალაქი, თავისი ტელეფონის მაღაზიებით, სწრაფი კვების ობიექტებით, ქალაქი, სადაც გლამურული – ვიწრო ჯინსებსა და იაფფასიან ჩანთებს ნიშნავს; ქალაქი, სადაც ყველა ქუჩა განსხვავებულ ენაზე ხმაურობს და ეს ყველაფერი ედიტ პიაფის ჰარმონიულობისგან ძალიან შორსაა.
ცოტა ხნის წინ გვასალიამ Vetements-ის ახალი კოლექცია წარმოადგინა. ექსტრავაგანტური დიზაინერის მიერ შექმნილი მამაკაცის ხაზი, ბუნებრივია, მაღალი მოდის ჩვენებას ნამდვილად არ ჰგავდა. მისი მოდელები, რომლებსაც ყველაფერი – პერანგები, მოსაცმელები, ზედები და რამდენიმე შარვალი – ერთდროულად ეცვათ, Les Puces de Saint-Ouen-ის ფლეა მარკეტის ვიწრო სივრცეში გამოდიოდნენ.
„მე არ ვფიქრობ, რომ ელეგანტურობა მნიშვნელოვანია“ აცხადებს გვასალია, რომელიც ამჟამად პარიზის სტუდიაში იმყოფება და 4 მარტისთვის დაგეგმილი შოუსთვის ემზადება. „Vetements ეს არის ქუჩა და ქუჩაში კი ხალხი ელეგანტურობას ყველაზე ნაკლებად ცდილობს“. როგორც წესი, ყველა ჩვენებაზე ტანსაცმელს საგულდაგულოდ ინახავენ და მოდელებს შოუმდე რამდენიმე წუთით ადრე აცმევენ ხოლმე. გვასალიას შემთხვევაში კი ბუნებრივია, ეს წესიც დაირღვა, მოდელები დილიდანვე შემოსეს და ჩვენების დაწყებამდე ისინი დარბაზში დასეირნობდნენ, საუბრობდნენ და ა.შ. შედეგად კი, ტანსაცმელი ძალიან ბუნებრივად, რეალურად გამოიყურებოდა. „ჩვენ, ალბათ, ყველაფერს განსხვავებულად ვაკეთებთ, თუმცა, იმავდროულად, ყველაფერი ზუსტად იგივეა. Vetements-ის მოსაცმელი იქნება ეს თუ ოტ კუტიურის კაბა, ყველაზე მნიშვნელოვანი მაინც ის ადამიანია, ვინც მას ატარებს და მასში თავს ბედნიერად გრძნობს.“
დემნა ეს მოდის სამყაროს ახალი ზღაპარია. ქართველი სცენაზე 2014 წელს გამოჩნდა და მას შემდეგ ათასი სრულიად უცნაური და აუხსნელი ნივთი შექმნა. შედეგად, Vetements მოდის სამყაროს ყველაზე გავლენიან ბრენდად იქცა.
განაგრძეთ კითხვა: